VARADINUM 2008
2008.02.05. 08:36
ÜRLAP
Festum Varadinum 2008
PÁLYÁZATI ŰRLAP 2008
A PÁLYÁZÓ SZERVEZET/ MAGÁNSZEMÉLY ADATAI:
Megnevezése:
____________________________________________________________________________
A Szervezet létrejöttének éve:
____________________________________________________________________________
A Szervezet egységes jogi bejegyzésének száma és időpontja:
____________________________________________________________________________
A Szervezet jellege:
____________________________________________________________________________
A Szervezet területi hatóköre:
____________________________________________________________________________
A Szervezet taglétszáma:
____________________________________________________________________________
A Szervezet vezetőinek képviselőinek neve, tisztsége, telefonos elérhetősége:
____________________________________________________________________________
Az intézmény posta címe:
____________________________________________________________________________
Tel/Fax:
____________________________________________________________________________
E-mail:
____________________________________________________________________________
Honlap:
____________________________________________________________________________
A PROGRAMVEZETŐ, AZ INTÉZMÉNY KÉPVISELŐJÉNEK ADATAI:
Neve:
____________________________________________________________________________
Tisztsége:
____________________________________________________________________________
Telefon/fax:
____________________________________________________________________________
E-mail:
____________________________________________________________________________
A SZERVEZET RÉSZVÉTELE A FESTUM VARADINUM ÜNNEPSÉGSOROZATBAN
Hányadik alkalommal vesz részt rendezvénnyel: ________________
Sikeresen lebonyolított rendezvényeinek neve és időpontja (éve) a Festum Varadinum ünnepségsorozatok alatt:
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
A 2008-as Festum Varadinum
keretében tartandó rendezvény adatai:
A Rendezvény megnevezése:
____________________________________________________________________________
A Rendezvény jellege:
____________________________________________________________________________
A Rendezvény kívánt időpontja (dátum, óra):
____________________________________________________________________________
A Rendezvény várható időtartama:
____________________________________________________________________________
A Rendezvény helyszíne (címe, terem száma):
____________________________________________________________________________
A Rendezvényen részvevő érdeklődők várható száma és korosztálya:
____________________________________________________________________________
A Rendezvényen fontosabb résztvevők (esetleg meghívottak) neve:
____________________________________________________________________________
A RENDEZVÉNY RÖVID LEÍRÁSA (max. 10 mondat):
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
A kért támogatás és a Tervezett elszámolás
Bevételek:
|
RON
|
5. Varadinum Kulturális Alapítványtól igényelt összeg
|
|
Kiadások:
TÉTEL
|
RON
|
Százalék
|
1. Eszköz és terembérlés
|
|
%
|
2. Tiszteletdíjak/prémium alap
|
|
%
|
3. Útiköltség / Szállítás
|
|
%
|
4. Szállás/Étkezés
|
|
%
|
5. Fogyóeszközök
|
|
%
|
6. Felszerelések/Berendezések
|
|
%
|
7. Szolgáltatások
|
|
%
|
8. Adminisztrációs/fenntartási költségek
|
|
%
|
9. Nyomtatványok/Plakátok/Népszerűsítő anyagok
|
|
%
|
10. Reklám
|
|
%
|
11. Egyéb költségek*
|
|
%
|
|
|
|
|
|
|
ÖSSZESEN:
|
|
100%
|
*Az „Egyéb költségek” pontnál kérjük megnevezni részletesen
Elfogadott (alkalmas) költségkategóriák
-
Adminisztratív költségek: székház bérelése, víz, csatorna, villany, távközlés, gáz, fűtés költségei;
(az adminisztratív költségek a finanszírozás 30%-ig terjedhetnek)
-
Bérlés: berendezések, szállítási eszközök, tevékenységi helyiségek (szemináriumok, előadások, kiállítások stb.) bérlésének költségei;
-
Honoráriumok, prémium alap: a szakemberek számára, akik közvetlenül részt vesznek a projektben;
-
Szállítási költségek: utazási jegyek és bérletek, berendezések és anyagok szállítása, benzinjegyek. A szállítás, lehetőleg a legolcsóbb eszközökkel történjen, másodosztályon;
-
Elszállásolás és étkezés: a projekt lebonyolításában részt vevő személyek elszállásolása és étkeztetése;
-
Fogyóanyagok: papír, toner, nyomtatópatronok, markerek stb.
-
Berendezések beszerzése
-
Szolgáltatási díjak: minden, jogi vagy magánszemély által végzett tevékenység, ami nem illik a honorárium fogalmába. Például: fordítások, műszaki szerkesztés, fényképezőgépfilmek előhívása, banki jutalékok, filmek vágása, javítások, a készülékek karbantartása stb.;
-
Nyomtatványok: brosúrák, leporellók, lapok, tankönyvek, plakátok stb.;
-
Reklám: a projekttel/programmal kapcsolatos promóciós tevékenységek költségei;
-
Egyéb költségek: minden költség, ami nem sorolható be a fenti kategóriákba, de, ami indokolható a projekt tevékenység szempontjából.
Nem elfogadható (alkalmas) költségkategóriák
-
Személyzettel kapcsolatos költségek;
-
Állóeszközök karbantartásával és javításával kapcsolatos költségek (kivéve a felekezeteket);
-
Földterületek, épületek vásárlása.
Fontos tudnivalók:
A Pályázati űrlap beküldési határideje ....................................
A Pályázatot kérjük számítógépen kitölteni és kinyomtatni,a nyomtatott verzió az üres űrlapból csak bemutatóként használatos, az űrlapot bármikor elküldjük önnek, csak jelezze.
A Varadinum Alapítvány csak azon pályázati űrlapokat fogja elbírálni melyeknek minden pontja ki van töltve és a megadott időpontig megérkezetek.
A Varadinum Alapítvány Kuratóriumi döntése ellen fellebbezni nem lehet.
A megítélt összeget a Pályázó kézpénzben veszi át a Varadinum Alapítványtól utótámogatás formájában.
A megítélt összegről a Pályázó köteles elszámolni az Ünnepségsorozat zárnapjától számított 14 napon belül. Amennyiben nem tesz eleget ezen kötelezettségének elveszti jogosultságát a nyert összeg átvevésétől.
Az Alapítvány csak a saját nevére kiállított számlákat és nyugtákat fogad el.(Fundatia Culturala Vardinum, Oradea Str. Simion Barnutiu nr.14., CUI 14310079) Ha a Pályázó nem tudja számlákkal és nyugtákkal lefedni a megítélt teljes összeget, ebben az esetben az Alapítvány csak a lefedett nyert összeget adja át a Pályázónak.
A Pályázó az előzetes egyeztetés alapján köteles betartani a Költségvetési tételek összegeit. Ellenkező esetben, ha tétel nagyságrendekben meghaladja azt az összeget, ami a Részletes költségvetés tartalmaz az Alapítvány csak a Részletes költségvetésben szereplő összeget adja át.
A Pályázati űrlaphoz csatolhat bármilyen olyan jellegű iratot amely ön szerint elősegíti pályázata sikeres elbírálását.
Az Pályázati elszámolásnak tartalmaznia kell:
-
a rendezvény rövid leírását, nyomtatva és digitálisan (floppy, CD, e-mail)
-
ha lehetőség van rá a rendezvényről készült képeket, újságcikkeket
-
tételes elszámolását eredeti számlákkal és nyugtákkal az elnyert összegnek megfelelően
-
elszámolási mellékletet nyomtatva és digitálisan (floppy, CD, e-mail)
PÁLYÁZATI ŰRLAP HITELESÍTŐ
Alulírott programfelelős kijelentem, hogy a pályázatba foglaltak megfelelnek a valóságnak. Ugyanakkor vállalom a megítélt támogatási összeg rendeltetésszerű felhasználását és az általános elszámolási feltételek szerinti elszámolását.
Aláírás:
__________________
pályázati felelős* p.h.
*feltüntetendő nyomtatott betűkkel az aláíró neve és tisztsége!
Elszámolási melléklet
a Varadinum Kulturális Alapítvány felé
A Szervezet Megnevezése: _______________________________________________________
Bevételek:
|
RON
|
5. Varadinum Kulturális Alapítványtól kapott összeg
|
|
Kiadások:
TÉTEL
|
RON
|
%
|
1. Eszköz és terembérlés
|
|
%
|
2. Tiszteletdíjak/prémium alap
|
|
%
|
3. Útiköltség / Szállítás
|
|
%
|
4. Szállás/Étkezés
|
|
%
|
5. Fogyóeszközök
|
|
%
|
6. Felszerelések/Berendezések
|
|
%
|
7. Szolgáltatások
|
|
%
|
8. Adminisztrációs/fenntartási költségek
|
|
%
|
9. Nyomtatványok/Plakátok/Népszerűsítő anyagok
|
|
%
|
10. Reklám
|
|
%
|
11. Egyéb költségek*
|
|
%
|
|
|
|
|
|
|
ÖSSZESEN:
|
|
100%
|
*Az „Egyéb költségek” pontnál kérjük megnevezni részletesen
Dátum: ____________ Aláírás:
__________________
pályázati felelős* p.h.
*feltüntetendő nyomtatott betűkkel az aláíró neve és tisztsége!
|